Коллаборация дизайнера с самым крупным частным предприятием в стране Nicole&Nicole вылилась в весенне-летнюю коллекцию из трех стилистических капсул. При этом, бренд претендует на долю рынка масс-маркет, так как цены обещают быть весьма приемлемыми. На подиуме в пятый день Belarus Fashion Week SS2013, по словам создателей, было продемонстрировано лишь 40 процентов коллекции, которая появится в магазинах бренда "Felicity" с 1 мая следующего года. Каждая из моделей будет дополнительно представлена в двух-трех цветах.
Вся коллекция объединена общим образом - вдохновляющей парой Джейн Биркин и Сержем Генсбуром, историей их любви и борьбы со всеми условностями.
The fashion show of Ivan Aiplatov's new brand "Felicity", certainly deserves an independent post.
The collaboration of the designer and the largest private company in the country Nicole & Nicole turned into a spring-summer collection that consists of three stylistic capsules. In this case, the brand claims to become the part of the market of mass-market clothing, as the prices are expected to be quite acceptable. On the runway of the fifth day of Belarus Fashion Week SS2013, according to the creators, there was demonstrated only 40 percent of the collection, which will be in the stores of the brand "Felicity" from May 1 next year. Each of the pieces will be presented in two or three colors.
The entire collection by the common way was inspired by the couple of Jane Birkin and Serge Gainsbourg, the history of their love and the struggle against all the conventions.
Есть чем поживиться в коллекции Felicity и девушкам, которые работают в офисе и придерживаются определенного дресс-кода. Именно для этого дизайнер со своей командой создал капсулу "Time tie". Брючные костюмы - от классического черного до насыщенного, практически неонового кирпичного, платья-футляры с полюбившейся всем баской, комбинезоны и летние пальто.
Третья капсула в коллекции Ивана Айплатова посвящена летнему отдыху. Особенно радует глаз обилие цветов - ультрамарин, нежный горчичный, коралловый, лимонный, пепельно-розовый. Несмотря на такую обширную цветовую гамму в сочетании с принтами-изображениями голландских портовых городков эта капсула выглядит цельной, и каждый образ поддерживает общую концепцию.
Во время и долгое время после показа сердце мое ликовало - наконец-то совершена небольшая, но все-таки революция в производстве белорусской одежды. Модное слово "коллаборация" стало реальностью, а одежда, которую представил Иван, абсолютно и на все 100% носибельна, а это, пожалуй, определяющий фактор успеха коллекции масс-маркет. Добавив к этому неуемный энтузиазм дизайнера и руководителя компании Nicole&Nicole, а также их профессионализм можно ожидать многого - в том числе обещанного частого обновления коллекций, провокационных рекламных и PR-кампаний- последнего буду ждать особенно :)
Ждем весны! :)
The first capsule is devoted to the sixties. In "Felicity" collection they appear as tapered high-waisted shorts, vintage prints associated with the image of a bohemian chic. I should admit the print, inspired by tapestry, that appears on trousers, blouses and dresses.
There is something to buy in the collection of Felicity brand for women who work in the office and adhere to a certain dress code. To this purpose the designer and his team created a capsule "Time tie". Pantsuits - from classic black to deep, almost neon brick color, dresses, wallets with popular basques, overalls and summer coats.
The third capsule of the collection is dedicated to summer holidays. I was impressed by the huge number of colors - ultramarine, delicate mustard, coral, lime, ash-pink. Despite such an extensive range of colors in combination with the printed images of Dutch port towns of this capsule looks completed, and each image supports the overall concept.
During and after the show for a long time, my heart rejoiced - finally a little, but still a revolution in the production of the clothes in Belarus is going to be. Fashionable word "collaboration" has become a reality, and clothing, that was introduced by Ivan, is a 100% wearable, and this is probably the determining factor of the success in mass-market. Adding to this amazing enthusiasm of the designer and CEO Nicole & Nicole, and their professionalism we can expect a lot - including the promise of frequent updates to collections, provocative advertising and PR-campaigns :)
Waiting for spring! :)
Комментариев нет:
Отправить комментарий